В количката имате 0 артикула на стойност 0.00 лв.преглед и поръчка
Нямате продукти, добавени в пазарската Ви количка
Вход / Регистрация

Причини да започнете да тичате

Със сигурност можете да си намерите множество причини и оправдания защо не бягате. Не ви остава достатъчно време, уморени сте след тежкия ден в офиса, кварталът ви не предлага добри условия, нямате подходящ спортен екип и т. н.

Истината е обаче, че стига да имате желание, винаги можете да намерите време. Можете да сигурни, че редовното бягане ще подобри цялостно както визията, така и психологическото ви състояние.

Можете да бягате навсякъде

Безспорно е, че бягането на открито е страхотно енергизиращо и освежаващо. Можете да бягате сутрин преди работа в парка, по плажната ивица по време на ваканция, или с приятели през уикенда в планината. А когато времето не позволява – винаги можете да направите тренировката си във фитнеса.

Открийте нови приятели

Вече има много инициативи за групово бягане и тренировки. Те са отличен начин да създадете нови контакти и да разнообразите ежедневието си.

Прекарайте известно време сами

Ако не обичате да тренирате с приятел или останалите в групата ви разсейват и натоварват, отделете това време само за себе си. Това е прекрасен начин да се насладите на малко спокойствие и уединение.

Да постигнете поставена цел

Невероятно удовлетворяващо е да постигнете цел, която сте си поставили. Било то да участвате в маратон или да подобрите личния си рекод за време или пробягани километри.

Бягането увеличава продължителността на живота

Доказан е фактът, че ежедневните кросове удължават живота.

Изгарят се калории

Ползите от бягането са много повече и по-съществени от намаляването на теглото, но е безспорно, че се изгарят много калории. Количеството им зависи от пола, възрастта, скоростта и още много показатели, но със сигурност ще изразходите около 50% повече калории, отколкото ако извървите същото разстояние.

Повече усмивки, тонус и добро настроение

При този тип тренировка се произвежда голямо количество хормони на щастието.

По-добра памет и концентрация

Изучаването не чужд език не е единствения начин да поддържате мозъка си. Множество проучвания доказват, че физическата активност е изключително важна за добрата памет и концентрацията.

Качествен сън

Дори 10-минутните кросове спомагат за по-пълноценен и качествен сън.

Повече енергия

Може да си мислите, че бягането след дълъг работен ден ще ви изтощи и няма да имате сили за нищо, но истината е, че ще се почувствате свежи, отпочинали и изпълнени с енергия.

Подобряване на сърдечната дейност

Учените препоръчват 40-минутни кросове, с леко до умерено бягане, 3 – 4 пъти в седмицата, за намаляване на кръвното налягане и нивото на холестерол.

Намаляване на риска от ракови заболявания

Изследванията показват, че при хората, които тренират редовно значително намалява рискът от ракови заболявания.

Ще си купите нов екип и спортни обувки

Ако от известно време не сте тренирали, много вероятно е да ви трябва нов екип и удобни спортни обувки. Истината е, че не само жените обичат да пазаруват.


« Назад към всички публикации